hej

Hej i dag vakna jag 7.30 skolan börjar 8.30, på morgon samlingen sjöng Isabella Fant våry moderlsmolets sång hon sjön jätte fint < 333. I dag hadde vi modde där gör vi valar altså deckare läsraport helt roligt. Vi håller på och göra sköldar jag blev klar i dag några flickor var och öva till licia övningar. På hissa gjör vi något hissa projekt i klassen i olika grupper. Vi hadde som mat små potatisar med malettkött sås sen var de också olika varma grönsaker det var gott. På Engelska timmer såg vi på en film som hette : Australien vi han se hela filmen  filmen var ganska bra !

Kommentarer
Postat av: Johanna75

Snart e de Jullov! Tjohej ingen skola på n. 3 veckor! =)

2010-12-07 @ 10:37:54
Postat av: -

sjöng int hon Finlands nationalsång? :O de e ganska stor skillnad på modersmålets sång och nationalsången :D

2010-12-07 @ 18:52:38
Postat av: Anonym

Hej. Jag vill anmärka på några grammatiska fel i din skrivelse.

Man sätter skiljetecken, komma eller punkt efter "hej".

Du har också gjort misstaget att skilja på vissa ord som skall vara sammanskrivna, såsom morgonsamlingen och hissaprojekt, för att nämna några.

Andra grammatiska fel hittar man i meningen

"Vi håller på och göra sköldar jag blev klar i dag några flickor var och öva till licia övningar." Lucia stavas med u.

Jag skulle också gärna se i vilket ämne ni gjorde sköldarna.

Gärna också ett skiljetecken mellan "sköldar" och "jag", ett skiljetecken mellan "dag" och "några".

Här har du någonting att tänka på, inget illa menat mot dig.

Det verkar som att din dag har varit spännande!

2010-12-16 @ 14:28:15
Postat av: Anonym

Nu blev jag ledsen! Mina satsindelningar försvann!

2010-12-16 @ 14:29:15
Postat av: Anonym

du vet väl att hennes namn stavas izabella och inte isabella?

2010-12-16 @ 17:04:59
Postat av: Mara

Ojj så intressant!!! Intresse klubben antecknar..... Buri föihelvete uppdatera mer å btw. Ssshhhhaaaallllllaaaaaddd

2010-12-16 @ 18:45:53
Postat av: Marko

Jenna Jag älskar dig och vad du skriver. vi var ihop på sexan men då var jag nervös. du är den enda för mig snälla bli ihop med mig

2011-01-10 @ 13:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0