ähtäri

Vi var i ähtäri på sommaren med ett bra folk. Där var min familj + Timur,Ulrika,Erin och Aaron, senvar också Mikaela, Ollipekka och deras barn Patrick. vi var där 3 nätter det var roligt. Vi hadde en stor stuga där så alla rymdes bra
Vi var också i djurparken det var kiva vi va där typ 2 timmar vi stanna också där på glass.ra in. Det var två sov rum nere och där åppe var det en stor rum där uppe där sovde min familj.
Jag tog myki bilder av olika djur. Vi gjorde varenda dag jäte god mat vi grilla typ varenda dag. Vi simma där men det var ganska kallt men vi hadde nog bastun att värma vi simma varje dag från bastu det var så fint väder där.
Vi fiska också alla dagar jag fick typ nästan bara små fiskar men min syster Tiia fick en ganska stor fisk den heter på finska Lahna. En kväll fiska jag typ i 2 timmar men jag fick inget fisk jag var också en dag kl 1 på natten o fiska det var jätte fint då havet var stilla. Men det va störade då det var skit myki myggor som surra runt om en som håller på och fiska.
Bilder från ähtäri
Orm
Groda
Björn
Hirvi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0