Futis!



Hej!

Det är dags att avsluta futis.
Jag har spela futis i 7 år då när jag gick på 2a.
jag har jätte goda minnen från mitt futis liv.
Det har vari roliga och ibland tuffa träningar men jag har endå hafr det roligt.
Vi har haft många turneringar och distrikts matcher men jag fick inte tyvärr spela i distrikt för jag e ju född 1995
Vi har haft härliga och roliga resor tillsammans vi har varit i Kimito,Umeå,Luleo och kokkola cup.
jag minns ennu då när jag gjorde mitt livs första mål i wfc 08 då en av våra spelare passa en boll rakt till mig då vippa jag över motståndarens mål vakt. Jag blev så glad när jag gjörde mitt mål alla kom runt mig o kramade mig det kändes skönt. Min mamma var där på kanten o heja också hon blev jätte glad där var också Mikaela och Ulrika
Vi hadde då ennu Tom som tränare i vår lag men sen sluta han.
Vi ska me laget på en hemlig resa 2-3.9.2010 vi har start från gamla buss stationen kl 09.30 på Lördagen vi far med stor buss så övernattar vi i stugår. Sen kommer vi hem på Söndag eftermiddag.

Kommentarer
Postat av: Johanna75

Wow! Jättefin blogg har du skapat o fint skrivna berättelser om dina resor.Berätta mera!!=)=)=)=)

2010-09-30 @ 06:57:48
Postat av: Micaela

Å, så roligt att du bloggar, Jenna! Och en fin blogg dessutom! Hoppas du hade roligt på äventyret under veckoslutet? Du kanske bloggar om det också?

2010-10-04 @ 10:52:25
URL: http://www.nickbyrapporterar.blogspot.com
Postat av: jenna

joo

2010-10-04 @ 16:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0