Heej!

jag heter: Jenna
Smeknamn: Jensku
Låt som när jag är ledsen sörjer till:
Beroende av:
Vad tror folk om mig? Vät int bryr int
Stämmer det? Joo
Vad får jag oftast komplimanger för?
Hur imponerar man på mig?
Brukar jag skratta för dig själv?Joo ibland
Vad står det i mitt senast inkomna SMS?:hej kommer du till stan.
Var bor jag? vasa
Trivs jag där? joo
Hur svarar jag i mobilen? Hej
Vem ringde jag senast? Mamma
Vad sa jag senast pratade med i telefonen:Hej jag sitter nu i bussen
Antal timmar sömn inatt: 8 timmar
Sov jag ensam:joo
Brukar du komma i tid: joo alltid
Hur känner jag mig nu: Trygg
Vad saknar jag: Min bästa kompis Milla
Hade jag en bra kväll igår: Joo
Favorit dryck på morgonen: Mjölk
När brukar jag oftast gå och lägga mig: halv elva
Är jag blyg? Nej
Sysslar jaf med någon idrott: Frisbeegolf
Tror jag på kärlek vid första ögonkastet:Nej
Vad skulle jag göra om jag vore kille/tjej för en dag: Något roligt
Är jag  nöjd med mitt liv:Joo
Är jag bortskämd:Nej
Vad gör jag i morgon:Far o spelafrisbee golf
Vad är det värsta jag vet? Vät int
Har jag bra vänner och äkta vänskap? joo det har jag
Vad är det finaste jag har fått? Allt möiligt
En speciell dag jag minns: Det finns många speciella dagar
jag samlar på: vänner
Vem ringer jag då jag är ledsen: min vän
När grät jag senast: minns int
Vad skulle jag göra om jag vann en miljon: spara
Vill jag gifta mig:  Joo
Vill jag ha barn: Nej
Är jag musikalisk? nojaa
Vad dricker jag helst när jag är törstig: saft eller mjölk
Bor mina  föräldrar tillsammans: Nej
Biter jag på naglarna: Ibland
jag heter: Jenna
Smeknamn: Jensku
Låt som när jag är ledsen sörjer till:
Beroende av: Godis
Vad tror folk om mig? Vät int bryr int
Stämmer det? Joo
Vad får jag oftast komplimanger för?
Hur imponerar man på mig?
Brukar jag skratta för dig själv? Joo ibland
Vad står det i mitt senast inkomna SMS?:hej kommer du till stan.
Var bor jag? vasa
Trivs jag där? joo
Hur svarar jag i mobilen? Hej
Vem ringde jag senast? Mamma
Vad sa jag senast pratade med i telefonen:Hej jag sitter nu i bussen
Antal timmar sömn inatt: 8 timmar
Sov jag ensam:joo
Brukar du komma i tid: joo alltid
Hur känner jag mig nu: Trygg
Vad saknar jag: Min bästa kompis Milla
Hade jag en bra kväll igår: Joo
Favorit dryck på morgonen: Mjölk
När brukar jag oftast gå och lägga mig: halv elva
Är jag blyg? Nej
Sysslar jaf med någon idrott: Frisbeegolf
Tror jag på kärlek vid första ögonkastet:Nej
Vad skulle jag göra om jag vore kille/tjej för en dag: Något roligt
Är jag  nöjd med mitt liv:Joo
Är jag bortskämd:Nej
Vad gör jag i morgon:Far o spelafrisbee golf
Vad är det värsta jag vet? Vät int
Har jag bra vänner och äkta vänskap? joo det har jag
Vad är det finaste jag har fått? Allt möiligt
En speciell dag jag minns: Det finns många speciella dagar
jag samlar på: vänner
Vem ringer jag då jag är ledsen: min vän
När grät jag senast: minns int
Vad skulle jag göra om jag vann en miljon: spara
Vill jag gifta mig:  Joo
Vill jag ha barn: Nej
Är jag musikalisk? nojaa
Vad dricker jag helst när jag är törstig: saft eller mjölk
Bor mina  föräldrar tillsammans: Nej
Biter jag på naglarna: Ibland
BY: Jenna

Kommentarer
Postat av: Samja

fan du kan int stava..

2010-11-04 @ 15:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0